Czas na przerwę!

Jestem kobietą i potrafię cieszyć się nawet z najmniejszych drobnostek. Uwielbiam popijać dobrą herbatę lub kawę. Jeśli herbatę to najczęści...

Jestem kobietą i potrafię cieszyć się nawet z najmniejszych drobnostek. Uwielbiam popijać dobrą herbatę lub kawę. Jeśli herbatę to najczęściej zieloną. I to najlepiej jakąś z dodatkiem, ostatnio moim hitem nr 1, który poznałam u mojej mamy jest zielona herbata z grejpfrutem. Dzięki temu dodatkowi wspaniale nadaje się do picia bez cukru, tą mocną wyczuwalną goryczkę przytłumia aromat grejpfruta. Polecam spróbować;)


Jeśli natomiast chodzi o kawę, oto moje propozycje z czym można ją podać:

– szczypta imbiru
– szczypta cynamonu
– łyżka miodu (najlepiej rzepakowy lub wielokwiatowy)
– łyżka kakao (prawdziwego)

Ja uwielbiam eksperymentować, i ww. produkty dodaję na oko;) Tobie też radzę tego wypróbować!


Tą piękną filiżankę udało mi się upolować w promocyjnej cenie 9 zł :D, a do tego dostałam gratis piękny pojemnik na cytrynę, który świetnie sprawdza się w roli talerzyka na ciasteczka. Polecam zajrzeć na sklep kupszklo.pl



POLECANE POSTY

5 komentarze

  1. Ale piękna filiżanka! Kawa i kakao? W sumie czemu nie, będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam spróbować, kawę z łyżką prawdziwego kakako;)

      Usuń
  2. Kawa z bitą śmietaną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa z cynamonem to coś, co uwielbiam :) I od razu czuję zbliżające się święta... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbowałam kawę z kakao, ale dodałam odrobinkę... lodów ;) Pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń